tisdag 7 juni 2011

What a morning!

Klockan sex väckte valparna hela huset. Dem skällde med sina gälla röster, pep och gnydde. Dagen ville börja för dem helt enkelt. Fy fan vad jag hatade dem då.
Nu vill jag bara att de nya ägarna kommer och hämtar de sista så att jag slipper det. Jag ska aldrig mer ta valpar på Bibbi, ever!

Keila sover middag och jag passade på att sluta ögonen en stund jag med. Nu ska vi strax köra till Titti och Vegas och eftersom att det minsann inte är poolväder idag blir det innehäng. Titti och jag har inte setts på fleeera dagar så vi har mycket att ta igen ;-)
Under åskovädert igår satt vi i mamma och pappas uterum och lyssnade på smattret med varsitt glas vin. Riktigt härligt faktiskt. Bara någon timme tidigare grillades det i trädgården och Keilan och Vennan busade på gräsmattan. Märkligt det där med väder...

Nu vaknade min trotsunge och eftersom att det är sommar blir det "klänging" idag med.


En tjej på upptäcksfärd...

3 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det var mysigt att sitta i uterummet och lyssna på regnet. Vi öppnade fönstret istället och släckte ner i huset ;)

    SvaraRadera
  2. Blir dem klängiga hela sommaren lång? Här gnälls det värre än fan själv...

    SvaraRadera
  3. http://quiz.svd.se/default.aspx?sTid=871

    SvaraRadera