tisdag 21 juni 2011

Pictures from Miami

Eftersom att jag inte är en oorganiserad mamma så kom så klart inte kamerasladden med bland packningen. Jag slängde ner de sista grejorna i väskan innan Henrik stängde den i söndags morse. 
Så därför blir det iPhone-bilder för hela slanten. Solly folks!

I ett par timmar sammanlagt på flyget mellan FRA och MIA höll Keila på med sitt bälte. Öppna...stänga...öppna... osv.
Det gav mig en stund med stängda ögon.

Lufthansa Airbus 380, Tokio i Frankfurt.
Keila leker i fönsterna.

Framme! Ett dopp i poolen för en varm och svettig skrutt.

Ishinken är "Keila-pimpad".

Livsnjutar'n.

Keilas och min "Lufthansa-outfit". De här kläderna köpte vi samma dag vi landade.
Igår kväll kom äntligen min väska och jag kan börja klä mig fint igen ;-)

Igår eftermiddag tog vi en tonfisksallad och ett glas vin på Ocean Drive.
Sedan träffade vi upp Farbror Salle flickvän Sahar och vänner till dem på Sagamore.
Keila badade i poolen hela eftermiddagen.

Keilisen i lobbyn på vårt hotell.

Frukost vid poolen.

Bästa utsikten!

Lillan vid poolen. 
Hon dyker från kanten, simmar under vatten och äter tacokött samtidigt som hon simmar ryggsim.
Helt fantastiskt! Vårt A-barn ;-)


Nu blir det frukost vid poolen och sen ska vi ta igen oss efter vinintaget på Gotham Steak på Fontainbleu igår. Vilken middag! Vi har det för jävla bra! Och Keila är så himla snäll. Vi la henne i vagnen när vi gick ut för middag igår vid åtta och så sov hon genom musik, skräniga människor och tallriksslammer. När vi kom hem vid halv ett la vi över henne i spjälsängen och så sov hon gott till 07.

"Henne har du uppfostrat väl", sa Henrik till mig igår när vi satt på balkongen och tog en sängfösare.

Miami is good to us.

2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna se åtminstånde ärmpuffar på Keila när ni är vid/ i poolen, blir lite nervös förstår du......älskar er <3

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut! Vilket fint hotell, vilket är det? Njut!

    SvaraRadera