söndag 26 juni 2011

Happy Midsummer

Vår midsommarhelg blev inte så hemskt svensk men ack så mysig. Vi tre tillsammans hela dagen och hela kvällen. Bara vi.   

Vi gjorde en utflykt till Orlando Premium Outlets på dagen och sen badade vi i poolen. På kvällen åt vi god middag på en härlig restaurang och var sista familj ut ur restaurangen. Keila sov som vanligt gott i vagnen. Hon kan verkligen sova genom allt!   

Lillan älskar sin groda. Hon bär omkring på den här på hotellrummet hela tiden.

I skydd av solen. Vi använder såklart solkräm på henne också ;-)

Midsommardessert med min kärlek.

På väg mot Downtown Disney igår.

Min Black linguine pasta med scampi.

Keila fick hot dog med pommes men föredrog pappas kött.

"Vem är den där gubben egentligen?"

Strosar i Disney World. 
  

"Waaaw, vikka faaargor!"


Idag körde vi tillbaka, den tre timma långa resan, till Miami.
Det är skönt att komma tillbaka hit samtidigt som att det är skönt med ett avbräck från Miami.
Vi checkade in på Eden Roc vid lunch har legat vid poolen hela dagen.
Det börjar närma sig kväll. Skruttan ska få välling och "jamis" sen blir det läggdags i buggan (som har ny breeezy sufflett ;-)
Mamman och pappan ska äta på Nobu ikväll. Vår favorit restaurang of all times.

"När är vi framme Hin?"
 

Lunch på Eden Roc.


  

Det är skönt att höra havets vågor slå mot land efter tre härliga dagar innåt land.

Vi hörs imorgon!

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder :) Måste vara skönt med en semester :D

    SvaraRadera
  2. Har länge försökt att kommentera hos dig i flera månader men det har inte gått via opera, nu provar jag firefox! Först och främst måste jag tacka för gratulationen jag fick när Vincent kom! Vad härligt ni verkar ha det! Jag älskar Sephora!:) Och vilken söt klänning hon ska ha! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jennie - Mamma till Wilmer27 juni 2011 kl. 10:03

    Usch, nu har jag varit så där dålig på att kommentera igen... Bättring utlovas =). Vilka härliga bilder! Så skönt med semester!

    SvaraRadera
  4. Hej.
    Vilken fin blogg du har och söt liten dotter. :) brukar titta in här mellan varven.
    Och jag undrar var du köpt denna smarta badring till din dotter. :)
    / Therese

    SvaraRadera