måndag 27 juni 2011

Dinner for two....erhm three please...

Bara för att jag skrev igår, innan vi gick ut, att Keila sover gott när vi äter middag i lugn och ro, så vaknade hon så klart lagom till det var dags för oss att sitta ner och njuta. 
Keila ville så klart inte missa Nobu. Mammas och pappas favoritrestaurang. Men det gick över förväntan det med, hon traskade runt bordet, käkade russin, smakade av vår mat och underhöll personalen. Vår lilla stjärna ;-)

"Är det det här ni alltid snackar om? Nubu, nobo, nubo? Vilken tuuuuuur att jag vaknade nu då!!!"

"Helt ok mamma, haur vi määär?"



"Pappas dessert? Nä men han kan få smaka lite om han vill..."


"Hon håller på att somna, hit med nappen fort som fan!"

Nu ska vi ner i poolen efter en helt fantastisk frukostbuffé.


Lillan och jag på vår balkong.
Här satt Henrik och jag och snyftade till Tears in Heaven igår (medans Keila sov i spjälsängen).
Fråga inte varför...haha! Vi är lite knäppa ibland.

5 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha de underbart Danni!
    Och er prinsessa bli bara sötare för var bild du tar!!!
    Kramar från Sanna & LykkeLee

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen med ovan skribent! Hon är sååå söt och vad ni verkar ha det underbart!
    Vilken snygg klänning du har! Jag har aldrig klänning, men den hade jag gärna tagit på mig:)
    Fortsätt njuta! Kram

    SvaraRadera
  3. Så mysigt ni ser ut att ha gumman!! Längtar efter er! Puss

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Måste fråga har keila gjort reklam för ett UV-tält? :)

    SvaraRadera
  5. Hej hej.. har en liten fråga.. vart har ni köpt grodan som Keila badar i poolen med ? Kramar Alma

    SvaraRadera