torsdag 16 januari 2014

Stanna vid denna stationen

Jag måste bara tipsa om mysiga och härliga Lilla Station som ligger vid Ica-butiken i Ljunghusen på underbara Näset.
Det är perfekt att stanna till på vägen mot (eller hem från) Falsterbo och Skanör för att titta in och fynda märkeskläder, skor, väskor eller gammalt fint porslin och andra skatter.
Ett hett tips till alla er som undrat över min och Keilas morgonrockar, är de sprillans nya Vera Velour-morgonrockarna som kommer in då och då. Då gäller det att hänga på låset har jag hört...





Öppettider
Tisdag - torsdag 11-17 
Lördag och söndag 11-15 
Fredag och måndag stängt.

Skynda fynda bland allt fint.
Själv är jag lite knäckt att jag inte hann först på denna fantastiska skinnclutch. 
Tänk er själv till den lilla svarta med höga klackar.

Bilder lånade från Lilla Station.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar