onsdag 29 januari 2014

Då trivs man

Nu för tiden är jag nästan mer hemma än borta. Det kallas väl för att trivas i sitt hem. När vi bodde inne i Malmö försökte jag hitta på grejor hela tiden men nu föredrar jag att vara hemmavid och gå och fixa, längta till våren lite grann och bara vara. Jag känner sådan ro här hemma. Den är så efterlängtad.

Imorse drog ovädret fram på havet. Keila och jag tände ljus, skubbade från förskolan och mös.

Vi har målat över hela bordet idag.

Åkt pulka...

Ätit farfar Erichs Gyoza till lunch...

Rotat fram söta kläder, som Keila haft, till lillasyster.

Pysslat med flickornas Babyböcker och bläddrat i min.
Tänk att jag fick den rosa rosetten i mitt hår redan på BB.
Tycker det är synd man inte gör det längre.

4 kommentarer:

  1. Dem fick limma fast min rosett... Var skallig tills jag var två, sniiiiiggt!

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart!! Jag förstår att ni stormtrivs! Ser helt fantastiskt ut!! =) <3

    SvaraRadera
  3. Härligt med de stora glasväggarna, man är ute inomhus, men det ser lite kallt ut, men det är det väl inte? anneli

    SvaraRadera
  4. Vilken söt bild på Etienne! babykläderna som används innan de börjar med "riktig" mat går väl ofast att använda till baby nr 2 också, mindre fläckar då ;)

    SvaraRadera