måndag 7 december 2009

Teardrop

Vi lyssnar på Massive Attacks Teardrop här i butiken. (Jose Gonzalez har gjort en bra cover på den).

Och då mindes jag deras video och tänkte att det skulle vara kul att se hur Frallan ser ut nu. Även ifall musikvideo-bebisen inte är riktig. Men den är rolig att titta på i alla fall. Jag undrar ifall Frallan sjunger med när jag spelar "You Rock My World" med Maxon Jaxon. Hon kanske tycker att den är uttjatad nu. Det får nog bli lite "Dirty Diana" de kommande dagarna...

4 kommentarer:

  1. Nä, nu får du allt längre ut på landet. Det är The Knifes Heartbeats som Gonzales gjort cover på (men den låten finns också i min blogg, liksom Teardrop, säkert därför du blandat äpplen och päron...

    SvaraRadera
  2. Fiiiint här har blivit inne förresten!!!! Du får hjälpa mig och Vendela att hotta upp vår blogg också!

    SvaraRadera
  3. Kolla min spellista på Spotify. Jose Gonzales - Teardrop. Han gör den riktigt bra!

    Jag kan hjälpa med bloggen. Puss

    SvaraRadera
  4. Ohhh... den låten är en av mina favvisar..
    Jose Gonzales version är riktigt miiiisiiig, men jag tror faktiskt att jag föredrar Massive attack!

    Det var ju år och da`r sen man såg videon, nu tänker man ju bara på att frallan och skrutten ligger och sjunger i magen till musiken man lyssnar på!

    Awwww... våra praliner! <3

    pusssssssss

    SvaraRadera