fredag 4 december 2009

A Sneak Peek

Ultraljudsbilden var inte den bästa kanske men BM fick ändå med när den lilla "suttar" på handen. Kan ni se det? (Bebisen 19+1, 3 dec 2009).

Men jag tycker nog att bebisen syntes mer när jag var på nupp. Kan ju bero på att bebisen var mindre då och fick plats på en liten bild. (Bebisen på 13+1 på nupp, 23 okt 2009).

Om 20 dagar är det jul!
Det börjar kännas nu. Igår kväll gick jag och Henrik till Hai och firade vår kommande dotter och sedan blev vi bjudna på lusse-snäckor och julmust hos Pontus och Lisa och jag passade på att checka in deras barnkammare. Gud så söt! Tänk när man har allt färdigt. Vagn, skötbord, säng, bilstol och blöjor. Nån gång i början av nästa år blir nog lagom att börja.

Nu blir det fruskostmöte med Fanny och Soheil på Nesta här i Malmö.
Ha en trevlig fredag!

Lilypie Pregnancy tickers

3 kommentarer:

  1. Naaaaawwww... lilla pluttan! SÅÅÅ söt! Lik sin plastmoster! hehe..

    SvaraRadera
  2. Roligt att få se bilderna på lillflickan! Jag ser inte riktigt på översta bilden, men jag ska ta mig en titt igen så jag listar ut det ;)

    Ja tänk när man ska börja göra i ordning för babyn! Längtar så mycket! Har ni ett helt rum för lillan? Vi kommer ha barnkammaren i vårt sovrum fram tills vi hittar nåt hus. Känns bra så tycker vi! Och skönt att ha honom nära sig.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Naaaaaaw,mosters lilla Fralla. Vilken pose med tummen över munnen/ansiktet (efter alla mina UL är mina ögon sjukt tränade på att se vad som är vad, hehe). Vendela läääääääängtar till hon kommer, då ska hon få vara med i den myyyyyyycket exklusiva prinsesseklubben som Vendela just nu härskar i <3 <3 <3

    SvaraRadera