söndag 20 december 2009

Frallan växer så det knakar

Nu börjar det likna något va? Jag tycker min mage är så fin.
Jag är så glad och stolt över den ska ni tro. Tänk så mysigt att ha en Fralla i magen på julafton.
Igår kväll gjorde jag, Luisa och Soheil stan. Vi var på en födelsedagsfest som inte hade något alkoholfritt att servera, typiskt Sverige...
Sedan gick vi till Koi där jag blev bjuden på tranbärsjuice med lime i. Gott!
Det var mysigt med en utekväll igår. Jag saknar det. Inte så konstigt med tanke på vilken partyprinsessa jag varit.

Ta hand om er.

5 kommentarer:

  1. Fin du är Danni! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du e såååå fin Danni!

    Frallan ser ut att ha det bra där inne!

    Puss plastmoster

    SvaraRadera
  3. Hej Dannisan!
    Så härligt det ser ut, hoppas du mår bra. Nu är det inte länge till julafton. Om vi inte ses innan, så önskar vi er alla en riktigt God Jul o njut livet. Hälsa så gott till Henrik o Frallan och var rädda om er.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  4. Å vilken fin mage! Ja tänk va stolt man kan vara över sin mage. Det är ju verkligen ett mirakel!
    Hoppas du haft en fin jul!
    Kram//Lina

    SvaraRadera