lördag 6 juli 2013

The beach

Idag har vi varit på stranden vid Gislövs hamn och haft det mys.
Hela dagen har vi varit i solen och nu har vi precis duschat och ska strax grilla kalamares och fiskspett.
Nu är det riktig sommar!

Keila och jag med våra magar.

Jag höll på att kissa på mig när hon försökte trycka ut sin navel som min...

Kärleksbarn

Vendela och Keila plockade snäckor och små stenar.

Jag förstår inte hur jag orkade med så mycket värme idag. Men det känns skönt för gullungen i magen har dansat och sparkat som en liten ninja av allt ljus hon fått. Det är så skönt att känna henne, det slår aldrig fel, det går ett rus av lycka genom kroppen när jag ser hennes små fötter under mitt skinn. Åh vad jag längtar efter den stora dagen!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag:). Förstår att längtan börjar bli riktgt stor nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh jag har varit så dålig att titta in här! Hör väl sommaren till ;) Men åh vilka underbara bilder!! Åh jag får sådant lyckorus i kroppen när du skriver så fint om lillasyster <3 tänk att ni snart får träffa henne!! Det är så fantastiskt! Våra barn <3 Det bästa som finns! Helt makalöst underbart att få bli mamma!! Underbara ni! Känns som att jag "känner" er, fast jag inte alls gör det! Njut på bara! Massa kramar!!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder Danni och solen fortsätter att vara glad, nice. Hoppas ni har det bra, här är det okey. Ha en fortsatt go helg, njut och ha det bra. Pussa söta Keila och hälsa gott.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera