torsdag 18 juli 2013

En dag på Bakken

Igår åkte alla vi systrar, Alexandra, Olivia, Cornelia och jag, med våra respektive och alla ungar till Bakken i Klampenborg för en heldag.
Vi hade så roligt och jag som var orolig för om Keila ens kunde åka några karuseller behövde inte oroa mig, hon åkte så många gånger att ögonen gick i kors när vi satte oss i bilen och körde hem framåt kvällen.

Yngsta syster Cornelia med hennes Markus och Keila på väg över bron mot Danmark.

Favorit-karusellen var Nyckelpigorna.

Min modiga tjej.

Venna och Keikei

Rak i ryggen på hästen.

Jag åt Stjerneskud till lunch.
Ett säkert kort.

Den kungliga vinken från Flintas flådiga bil.

Keila åkte Floomridern med pappa flera gånger. Hönsamamman stod bredvid med hjärtat i halsgropen.

Lyckliga tjejer.

v 35
Jag och magen höll oss i skuggan och njöt av god mat och glass.
Dagens miss var mina fina strassandaler från Aldo.
Imorgon ska Henrik köpa ett par Nike Free till mig så att jag inte får så ont i fötterna.

Keila, Ebba och Vendela sträcker på armarna i den "fauliga kajusellen".

Keila och Ebba

Keila och Ebba

Jag och yngsta familjemedlemmen Isabella.
Vi får se hur länge hon är yngst dock... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar