onsdag 18 maj 2011

Rösta på min Paulina

Min kära vän Paulina är med och tävlar i Metro on Stage med sin fina låt Beautiful Tatoo och jag tycker att ni, mina kära läsare, ska gå in och rösta på henne. Hon är en av 2000 som gått vidare och nu ska hon vinna! Gå in och lyssna!
Röstar gör man på det gröna hjärtat.


Jag säger som Titti, "lämna gärna en kommentar här hos mig när ni röstat så ser vi hur många röster vi kan få ihop tillsammans här på bloggen".


Paulina har såklart redan min röst och det har hon haft sedan vi var ungaspragor ;-)





8 kommentarer:

  1. Hon hade gärna fått min röst men jag verkar inte kunna gå in via min facebook :(??
    Håller tummarna ändå!

    SvaraRadera
  2. Naaaaew tack sötnos!! I <3 U!! Ungaspragor, thihihi! Puss

    SvaraRadera
  3. Jag har röstat!

    SvaraRadera
  4. Självklart röstar jag på Paulina.

    SvaraRadera
  5. jag skulle rösta men det var fel på sidan men jag åter kommer..// Lina

    SvaraRadera
  6. Jag har röstat precis. :) Vilken duktig tjej hon är. Jättefin sång.
    Hoppas det går bra för henne. :)

    SvaraRadera