söndag 1 maj 2011

Keilas fina kalas

Keilas kalas var precis så som ett ettårskalas ska vara.
Underbara vänner och familjer, fina presenter, mycket mat, kallt rosévin och goda tårtor.
Det var en magisk dag för lillan. Henrik och jag väckte henne med "Vi gratulerar", pannkakstårta och presenter. Keilas ögon höll på att ploppa ur ögonhålorna när hon upptäckte sitt lilla hus i vardagsrummet. Helt klart dagens bästa present. Jag grät en skvätt när jag såg hur lycklig hon blev. Fantastisk känsla.
Jag hoppas Keila kände hur speciell och viktig den 30:e april är.

Lilla ettåringen ska blåsa ut ljusen...  

I sitt nya hus.

På cykeln.

"Vi gratulerar, vi gratulerar lilla Keila idag..."

Fina Luisa och Affe med Anton.

Vi hade det underbart i solen på gården.


Mina småsystrar med Venna och Kiiila.  

Sushi, Ceasarsallad med wasabi, Yakisoba, Gyoza och Tori Kara Age. Jättegott!


Pappa med tårtan.

Keila fick massor av fina presenter. Tusen tack allihopa!

Älskade Keil 1 år.

"Venna kan jäppa"

Vegas och Venna i huset och Julian provar en av Keilas födelsedagspresenter.



Vendela och min syster Alexandra.

Bord och stolar måste man ju ha i sitt hus.

Henriks föräldrar och Esther med Vendela och Julian.


Grattis underbara flicka! 

3 kommentarer:

  1. Åhhh vilka underbara bilder gumman!!! Finaste Keila!! Roligt att ni också hade en toppen dag och underbart väder!! Längtar till imorg!! Puss puss på er

    SvaraRadera
  2. Hej. Vilka fina bilder och vilket fin kalas. Vart köpte ni babycykeln ? Kram,Josephine

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott världens sötaste lilla Keila!!! Ser ut som att hon fick två riktigt fina kalas. Härligt!

    Kram!!

    SvaraRadera