torsdag 19 maj 2011

Fara och flyga

Ja, det har både Keila och jag gjort idag. Jag i en MD-82 och Keila i en bebisgunga här vid Gamla Väster. Jag började dagen med några turer i Europa och Keila avslutade den med hjärtliga skratt och det nya "Hurrrra hurrrra hurrra!" Det är det som gäller nu.
Och så kallar hon både mig och Henrik för mamma. Lite charmigt tycker jag. Hehe
Gud vad jag längtar hem till Keila när jag är ute och flyger. Jag rusar hem och myser med henne. Jag säger det igen, det är riktigt skönt att längta efter henne på det sättet. Jag blir liksom full av energi som jag vill göra av med tillsammans med Keila. Direkt när jag kom hem idag tog jag av uniformen och satte på Easy Tones'en och så gick vi en lång runda. Den energin hade jag inte förra månaden kan jag säga...


Min lilla snutta.


"Hurrra, hurrra, hurrraaaa"


Vår lilla runda avslutades hos pappa på Koi där vi åt Lax och avocado.
Keila tittar skeptiskt på "farmor" Elle. Hon skräms lite med sin matklocka...

3 kommentarer:

  1. Mosters fina skrutta!
    Som jag älskar henne, världens sötaste lilla cheeseburgare, hehe.
    Pussa på henne. <3

    SvaraRadera
  2. Åh snacka om lycka i ögonen på lillskruttan! håller med dig.. så mysigt att få längta! en dejt nästnästa vecka vore fint!!! puss på er

    SvaraRadera
  3. älskar hennes lilla "mössa" måste inferskaffa mig massor av sådana snart..Jag har dock inte riktigt hittat rätta stället, vart kommer denna ifrån??

    SvaraRadera