onsdag 5 mars 2014

Shopping med mina flickor

Igår körde vi till Emporia för en fika med Titti och lite shopping. Keila fick välja en ny bok och så köpte hon nya trosor på H&M.. Haha! Alltså NÄR blev hon så stor att hon är ett shoppingsällskap. Sen gick vi på Ica Kvantum och provsmakade ostar och charkisar som två pensionärsväninnor. Jag älskarälskarälskar dagarna med henne.
Etienne fick ett par nya ankstjärtsbyxor från Lindex. Och jag fick Lotta Lundgrens "Om jag var din hemmafru".
Spännande och rolig kokbok som min syster aaaalltid pratar om. Eller som Henrik brukar säga innan vi ska träffas: "Ska vi slå vad 500kr att Alex säger något om Lotta Lundgen idag?".

Inte värt att ta det vadet...

När vi kom hem fick Keila tråkig halvfabrikat, köttbullar och snabbmakaroner. Men hon älskar det! Jag var så sjukt sugen på laxtartar á la oldstyle Koi, så det gjorde jag till Henrik och mig.
På fredag ska jag laga något från Lottas bok, wish me luck!

2 kommentarer: