torsdag 27 mars 2014

Från mörk till ljus - igen

Nu är våren här och jag ville bli ljus igen. Det slår liksom aldrig fel efter en mörk höst och vinter. Jag har trivts så himla bra i det mörka men nu ville jag känna mig somrigt fräsch.

Jag sa till Marina, på D'Sign Hair på Storgatan i Malmö, att jag ville känna mig ljus och gav henne fria händer. Känner mig så nöjd som vanligt.

Före och efter

Vad föredrar ni att vara?
Mörk eller ljus?

Etienne gillar mammas nystylade hår och pillar gärna i det så ofta hon får.

Gulliga Marina kör tills vidare en liten kampanj för mina läsare, du får 20% rabatt på en behandling när du ringer och bokar och säger att du läser min blogg.
Följ Inamarinas på Instagram eller på hennes blogg - www.inamarina.se - för att se alla vackra förvandlingar

Ring 040-232444 för att boka tid hos Marina på D'Sign Hair i Malmö.

4 kommentarer:

  1. Svårt att kommentera. Vad har hänt.

    SvaraRadera
  2. Snyggt hår. Vad svårt det är att kommentera. Har försökt sen du skrev inlägget men det har inte gått fram för att godkännas. Du har ovanligt lite kom. Tror fler ej kommer fram. Kram IM i örebro

    SvaraRadera
  3. Jo visst, vi vill se lite oftare om /av dig:)

    SvaraRadera