måndag 1 augusti 2011

Med Kacka och Leia-Bianca ♡

I fredags hade vi bokat in långlunch på Koi med Kacka (Jannica), Sergi och Jimmy. Vi satt och snackade länge och jag och Keila fick äntligen träffa lilla Leia-Bianca.♡ Hon är så fin! Och så liten.
Jag säger som alla andra, var Keila verkligen så liten? Ja, hon var kortare i alla fall...
Killarna bestämde att söndagen skulle spenderas nere i Skanör där dom skulle spela Paddeltennis.

Keila ska ha med sin "beejbii" när vi ska äta lunch. Det är mycket dockor och bebisar just nu.
Och Leia-Bianca heter kort och gott Beejbii i Keilas värld... ;-)

Mammorna med sina bebisar.

Kanske borde skaffa barnvagn med gummihjul Keila, så att din "beejbii" inte får whiplash-skador...?

Söndagen i Skanör.
Keila träffar "Beejbii" igen. Lycka!

Och jag fick också hålla. Goa, fina unge. 

Visst är hon söt? Lik sin pappa men hon har definitivt sin mormors fina mun.

Keila blir lite "bizzy" när jag håller andra bebisar. "Snackar" i telefon och ska verka oberörd...
Haha!

Pappa svettas...

Keila är domare.
När jag frågade henne vad hon gjorde pekade hon på Henrik och sa: "Titte po pappaa!"
Kan det verkligen stämma? Tre ord i en mening? Redan? Men vi hörde det allihopa...

Efter tennisen blev det lunch på da Aldo. God pasta och Coca Cola avnjöts i solen som tittade fram.
WTF!? Jag hade ju jeans eftersom att det varit höst i två månader...

I väntan på smarrig pasta. 

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg i SOLEN! man kan ju nästan undra om småtjejerna ringt varandra, alla TRE lyckades få på sig Kappahl blusen den här helgen ;) måste vara ett tecken på att de vill ses!!

    kram på er

    SvaraRadera
  2. Hej Danni!
    Vilka härliga bilder, ja, hon är otroligt söt lilla Leia-Bianca. Dina kommentarer är som vanligt något man sitter o skrattar till. Whiplash-skador var det ja, he, he. Visst är det gott att sitta där nere hos Aldos, brukar faktiskt vara där en hel del, får jag erkänna. Ha en fortsatt go dag, pussa goa, söta Keila o hälsa Henrik så mycket. Stor go kram, vi syns o hörs.
    Essie

    SvaraRadera
  3. Söta Keila:) Hoppas allt är bra! kram

    SvaraRadera
  4. Du har ju alltid så söta håracessoarer till Keila!!! =) Vart hittar du dem? Jag ääälllskar hårbandet hon hade på första bilden!! =)
    Så roligt att läsa din blogg och ni är så himla fina allihopa!! Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Hej, Jag undrar vart du har köpt Keilas kläder? Den rosa trjan och dom rosa byxorna? Snälla vill jättegärna veta vart du köpt dom. Mvh Linette

    SvaraRadera