tisdag 9 augusti 2011

Höstgarderob

Första dagisdagen börjar närma sig. Heartbreaking för mamman men skoj för lillan.
Jag har hittat massor av söta höstkläder till Keila i butikerna. Hennes garderob är överfull av sommarklänningar men de kan hon ju inte gå till dagis i.
Utöver kläderna måste vi införskaffa regnkläder, gummistövlar, overall och sådan där ful skaljacka från Polarn och Pyret som alla ungar har. Ska se om jag kan hitta något annat lite sötare istället.
Här är några av favoriterna  som Keila gärna vill ha på sig i höst.

Röd kofta och guldiga ballerinaskor från Zara.
Klänning med uggla från Zara.


Söta små blusar från Zara. Vit och vit med bruna fjärilar.

Rosa blus och naturvit hätta från Zara.

Svarta ridboots från Zara.



Marinblå velourklänning från Kappahl.

Jeansleggings med rosetter från Lindex.

Stickat pannband från Lindex.

Inte så imponerad av Kappahl, Lindex och H&M som vanligt. Några få godbitar bara.
(Zara däremot imponerade. Det brukar det inte göra).
Men jag känner på mig att det blir en dyr höst ändå...
Kan tomten komma tidigare i år tro? Vintern lär ju inte vara långt borta efter denna höst till sommar ;-)

1 kommentar:

  1. Håller med dig, hittade inget på lindex eller kappahl. H&m har jag gett upp förlängesen. Hittade med. Lite på Zara och lite på Vincent nere på Hansa.

    SvaraRadera