onsdag 31 augusti 2011

Klätterapan

Denna lilla tjej klättrar och hoppar på och från allt. Hon är helt galen!
Min mamma föreslog igår att vi kanske ska rota fram Rasmus (min brors) skyddshjälmar eftersom att hon slår sig så förbannat varje dag. Jag vet inte, är inte det att göra det lite värre liksom? 
Som det är nu lär hon ju sig att vara rädd om sig. Även ifall det sitter långt inne...

Keila i nattlinne (!) klättrar utan problem upp på vår tv-möbel och tittar på Pippi.

Sen ligger hon där bland Coffe-table-books och tittar på sin favorit med "bappis" i munnen.
En liten bebis mellan Tom Ford och The Playmate Book.

2 kommentarer:

  1. hahahaha busunge!!!! Kommer du ikväll gumman? puss

    SvaraRadera
  2. Låt henne klättra! Jag har alltid låtit Wilda utforska både höga höjder och låga dalar. Jag tror att de utvecklas av det och lär sig kanske något på vägen

    SvaraRadera