onsdag 10 augusti 2011

Bye bye quality time!

Jag tog en timmes powerwalk innan ikväll och Keila somnade gott i vagnen med pyjamas och "lelle" vid sju. Tror ni jag lyckades lägga över henne i sängen sen utan att hon vaknade? Icke!
Hon är pigg som en liten snorbratt på amfetamin. 
Hon rusar rundor, hoppar och klättrar runt oss i soffan och det senaste är att klättra upp i fåtöljen, från baksidan!
Henrik och jag hämtade hem mat från Koi och öppnade en flaska rött men tji fick vi om en mysig kväll för oss själva. Fast det gör inget, vi har skrattat oss halvt fördärvade åt vår lilla klätterapa. 
Det är som mysigast när det är vi tre. ♡ 

Tränar pappas vader... (!!!)

Hoppar mellan fåtöljerna.

"Wiiihooo, det här måste du prova morsan!"

Nu är det min tur att springa och gömma mig.
♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar