onsdag 31 augusti 2011

En dag på Guldkusten

Igår tog Keila och jag en liten utflykt med bilen. Första anhalt var Ljunghusen hos Lotta och Pyret.
Vi blev bjudna på kantarelltoast och Soka Sola light. Mmmmm

Min vän Lotta och hennes lille William.

Keila fick låna mössa och visst klär hon i "pojkfärger"? ;-)

"Först upp vinner.."

"Doooon...doooon"

Efter Ljunghusen fortsatte vi mot Palmernas Stad där vi fick kyckling med pasta pesto och riven parmesan i drivor. Nammm...nammm...
Keila hittade Pippi-peruken jag köpt till Venna och hade den på sig hela kvällen.


Tjejerna myser på salta pinnar.

Igår lektes det väldigt fint kan ni tro. 
Tjejerna skulle springa hand i hand och Keila vek sig dubbel av skratt.
Tänk så lite som behövs för att bli så glad. 

Tänk om Henrik och jag kunde springa här hemma hand i hand och kikna av skratt.
Så mycket enklare allt kunnat vara ;-)

4 kommentarer:

  1. Åh, bilden där hon sitter bredvid Vendela och tittar in i kameran = Åh, så himla söt!

    SvaraRadera
  2. Gud vad söt er lilla dotter är!
    Min dotter är också tokig i Pippi och vill titta på Pippi dygnet runt:)

    SvaraRadera
  3. Hej, fantastiskt fin & trevlig blogg. Extra kul att du ibland befinner dig i Trelleborg, dit vi flyttat. Keila hade på sig en otroligt söt jeansdress, var har du köpt den? Mvh Frida

    SvaraRadera
  4. jättefin i blå lilla keila=)

    SvaraRadera