tisdag 9 augusti 2011

What a tuesday

Fy vilken tråkig dag vi haft, Keila och jag. Henrik har varit iväg och jobbat hela dagen och vi har legat i soffan och tittat på Pippi på rymmen. Keila sitter gravallvarligt i soffan och smågapar när Pippi gör något skrämmande och jag roar mig med att kunna alla replikerna utantill.

I eftermiddags sov vi två timmar. Jag har inte känt mig helt hundra och hade faktiskt feber innan. Känner mig piggare efter vår lilla nap dock.
Henrik tittade in när vi sov och jag trodde först att han var en svart drake som skulle spruta eld på mig. Konstigt va?

Min mobil badade igår. Jag är helt knäckt! Tack Keila...
Så just nu kan ingen nå mig på mitt gamla nummer, jag har ett nytt tillfälligt tills drullen är avklarad och det nya sim-kortet kommer. Merd!

Igrå passade jag även på att träffa Sköna Helena i Vellinge på Björns Café. Vi snackade bort nästan fyra timmar av dagen och det kändes som om vi hade massor kvar. Det är ju inte varje dag man får finbesök från New York...

Jag har tänkt på en liten överraskning till Henrik. Ska bli kul att se om jag kan trolla ihop pengar till den bara... ;-) Han fyller ju snart år.

Nu ska Keila och jag göra Hasta Pasta innan en liten powerwalk till lekplatsen i parken. Det blev ju faktiskt lite fint väder.
Kan inte lägga in några bilder eftersom att jag bloggar från Paddan. Men ikväll kommer det lite skoj. Och svar på lite frågor som jag totalt missat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar