lördag 27 augusti 2011

Palmfistivaulen

Idag tog jag och Keila en bloggpaus. Keila har verkligen kräkt på mig de senaste dagarna eftersom att jag suttit framför datorn och skrivit och skrivit. Stackars lilla gusselallan
Så vi styrde bilen mot Trelleborg och "Palmfistivaulen". Där var det livat tjoho! 
Keila och jag åkte berg-och-dalbana. Inte så lyckat. Hon satt som en blodigel på min kropp och skrek: "Mamma! Neeej!", därefter tog hon min morbror i handen och tvingade honom att köpa en ny biljett till de mer barnvänliga karusellerna där hon tyvärr blev mobbad av en Axel Tivoli-medarbetare. 
"Hon. Kort" sa han. Jag: "Mmmnjaaa...78 cm...". Och vips fick hon åka med. Vad är då gränsen? 77 cm?

Keila med sin vinst från nalle-lotteriet.
(Ändå kul att det är en blå och en röd påse ;-)

Keila har mina morbröder runt lillfingret. 
Hon är väldigt glad för dem.

Fiskar efter nallar.

Efter festivalen körde vi till min väninna Poonam och åt take away och drack lite bubbel.
Barnen hade pyjamasparty och tittade på Pippi.

Poonam med sina söta barn och min Keila.
Tack för en mysig kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar