onsdag 27 november 2013

Rösta på Cornelia!

Min skönsjungande lillasyster är kandidat till Årets Lucia i Trelleborg. Imorgon avgörs det vem det blir och jag hoppas såklart lillskruttan tar hem titeln.
Man kan rösta på henne genom att sända TBGLucia 3 till 72672,
röstningen kostar 20 kr och behållningen går till Lions arbete. For a good cause alltså!


Här är ett smakprov på hur hon sjunger, för det måste man ju höra innan man röstar!
Sonja Aldéns - Du är allt.


Med bilder på mig och Henrik som musikvideo. 
Lovely!

Gillar ni det ni hör hade det varit gulligt om ni vill rösta.
Kram på er.

6 kommentarer:

  1. Maria mamma till Andrea 💗27 november 2013 kl. 18:21

    Jag lipar vad fint 💗 fint med alla bilderna till .

    Hoppas hon tar hem titeln 💗

    SvaraRadera
  2. Ååhh vilken underbar röst hon har! Sen att hon är snygg också gör ju saken solklar! Klart vi röstar! Vilken fin video , man blir ju helt tårögd trots att man inte känner er :-) kram

    SvaraRadera
  3. Men jag dör lite vad vackert. Vilket fint par ni är och så himla fint hon sjunger. Hoppas lillasyster vinner.

    SvaraRadera
  4. Hej,

    finns det några sådana där armband kvar att köpa? :)

    SvaraRadera
  5. Jag läser din blogg försent för att kunna rösta på din skönsjungande syster. Helt gudabenådande röst. Den och de underbara bilderna av er gör en helt gråtmild. Önskar er all lycka!

    SvaraRadera
  6. Så fint hon sjunger, på vissa bilder är du så otroligt lik din mamma! Lika söta.

    SvaraRadera