måndag 25 november 2013

Brunettes have more fun

Eller? 

Jag har ju haft jävligt roligt som blondin. HerreLord vad skoj jag haft. Speciellt då jag bodde i Milano, amen tänk er själv blondin med alla Romeos... 

Den här hösten kallade det mörka på mig. Jag har länge känt att jag ville förändra lite och även om jag varit brunett tidigare och aldrig trivts med det så var jag sjukt sugen...
Jag ringde till gulliga Marina på D.sign Hair (gå in och gilla på Facebook) på Storgatan i Malmö och skickade bilder på hur jag ville ha det och hon sa bara: Det fixar vi! Kom hit!
Och jag ska säga er en sak, det fixade hon och jag trivs så bra!


Före- och efterbild. Ursäkta min utväxt på vänstra bilden...
Ok, det är inte nattsvart men för en som varit nästintill platinablond alltid är det mörkt..


En svag ombré. 
Det blev så fint med lite lockar också. 
Lite skiftningar och mitt hår ser levande ut.




Bara för att Marina och jag är så nöjda med mitt resultat kör hon just nu med 15% rabatt för mina läsare. Du bokar tid hos Marina på 040-232444. 
För fler Före och Efter-bilder (på mitt hår också) följ Marina på Instagram på inamarinas.

Tack bästa Marina.

2 kommentarer: