tisdag 15 januari 2013

Weekend

Det är ändå helt okej med tvångsinlagd semester fastän vi inte hade en chans att resa bort och tyvärr kunde jag inte spara den iheller, lite orutinerat från min sida men nu blev det såhär.
Jag har njutit, fikat med vänner och haft massor av kvalitetstid med Keila.

Mys!
Gils night out i lördags.
Vi var ett gäng tjejer som åt middag på Lemongrass.

Roasted duck till förrätt och Crispy beef till huvudrätt.
Nam..nam..

Söndagsnöjet blev Disney on ice med Alex, Venna, Titti och Vegas och Keila var typ lika lycklig som de kvinnliga fansen man ser i gamla inspelade konserter med Beatles eller Elvis. Hon var i extas!
Så jäkla härligt att se hur hennes ögon tårades när prinsessorna radade upp på isen.
Tror ni jag grät då eller!?
"Dom e på riktigt mamma!!!"

Koncentrerade småtjejer.



Har man ingen vagn och barnen är trötta så...

Idag har jag fikat med denna godbiten. 
Han tyckte det var spännande att se mig och en till (!) bebis i telefonen. 

Visst sa jag att det var härliga dagar...


8 kommentarer:

  1. Hur kan man få en tvångsinlagd semester?? Låter ju inget vidare..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan man om man inte "biddar" sin semester i tid och inte får spara den i heller.
      Fy på mig, men det var rätt gött med en lagom lugn start på året. Det var inte så många dagar kvar så det var inte hela världen. :)

      Radera
  2. Va härligt det låter! Så gjorde vi med Theodor i kundvagnen också, perfekt!

    SvaraRadera
  3. Vi gillar också tvångsinlagd semester!!! <3

    SvaraRadera
  4. Herr Gud vad du va lik Olivia på sista bilden ;D

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att hon tyckte det var så bra! Min dotter är jämnårig Keila och jag tänkte att det skulle bli för länge för dom att sitta stilla - men jag får nog tänka om!

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt och obeskrivlig känsla när genuin lycka strålar ur ens barns ögon! Tack för en grym blogg btw.

    SvaraRadera
  7. " Dom e på riktigt mamma" ååååhhh lilla gullhjärtat jag blev alldeles rörd bara av att läsa det, så jag förstår att du blev rörd!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera