tisdag 22 januari 2013

Globetrotter

Jag är så himla sugen på en resa. Vi trivs så himla bra i Miami, vi har varit där flera gånger och det är perfekt att resa dit med barn. Keila är supervan när det gäller att resa, 6 månader gammal i Las Vegas, ett år i Miami och så har vi varit två gånger i Spanien med vår lilla prinsessa.
Vi är definitivt inte avskräckta från att resa, tvärtom. Ju yngre hon varit desto lättare såklart

Så tålmodig och duktig hela vägen till Amerikat.

Lata dagar vid poolen på världens mysigaste hotell Mondrian.

Lunch i skuggan med skyline i bakrunden.


Keilas egna pool...

Tittar på luftballonger på Disney World.

Keila skötte sig mest själv, läste skvaller och kramade ur bikinin efter bad. Duktig "sej".

Åh vad jag vill resa någonstans med min lilla skritta.
Hon är ju en naturbegåvning ;-)


6 kommentarer:

  1. Alltså Keila är såååå söt, jag är liiite sugen på att kidnappa henne en snabbis! :-)

    Jag vill också ut och resa, men nog utan barn... Just nu känns de som en väldigt bra anledning att resa bort, att komma bort från trots! haha

    SvaraRadera
  2. Duktiga Keila! Så jäkla söta bilder!
    Jag hoppas att Astrid ska sköta sig lika bra som Keila när vi intar Mondrian. Kanske vi kan be Keila prata för henne lite innan avfärd?
    Ses om en stund. Vi saknade dig jättemycket igår.
    PUSS & KRAM

    SvaraRadera
  3. Miami låter ju inte helt fel!! Aldrig varit där, men skulle inte ha något emot att åka dit :). Vilken riktig globetrotter ni har till dotter då, så sött :)

    SvaraRadera
  4. Vill med ut och resa med min familj, kanske Vincent kan åka på premiär i år. Jag hoppas iaf! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har en jag också. Har inte hört någon annan 2,5-åring som tjatar om att få åka och bo på hotell och äta på "jestujang". Och helst ska det vara ett hotell man kan bada på ;) Per är snart ledig i några dagar. Då tror jag att jag vill åka till Paris, det hade vart underbart! Har du shoppat mycket på rean nu när du varit ute i Europa?

    Tack för det du skrev på bloggen. Det är så sant det du säger, vännerna är det absolut viktigaste. Men hur man än vänder och vrider på det så är det en jäkla skillnad på att bo i "norra Frankrikes Marseille" och en av Frankrikes vackraste och tryggaste städer, även om Alsace är otroligt fint...

    Och gällande trotsiga ungar så gör jag som dig. Särskilt när jag har PMS...

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  6. Så underbara bilder!! Finaste Keila!! <3 Åhhhh jag läääängtar efter att åka utomlands med mina små också!

    SvaraRadera