lördag 5 januari 2013

Tips tips...

Jag brukar efterlysa en härlig brunch på helgerna och jag vill oftast testa nya ställen eftersom jag aldrig blir riktigt nöjd. Kalk på Victoria Park är hittills svårslaget. Men den e grisdyr så därför drog jag lite på munnen när jag såg den här bilden på Facebook innan idag,


"Visste ni att varje lördag och söndag mellan 11-14 så 
serveras en fantastisk Brunchbuffé på Farmor Idas café för 99:- 
Välkomna!"

Det måste vara dagens godaste tips, visst?
Jag ska definitivt passa på att prova det och samtidigt köpa några fina blommor på Vellingeblomman.

Vi ses där!


7 kommentarer:

  1. Min favoritbrunch i Malmö är Bromans på Quality Hotell på lördagar! Laddar du hem appen Rabble så får du den för typ 119 kr jämfört med 159 kr som den kostar! Så fräscht och de har allt samtidigt som det är god kvalitet!

    SvaraRadera
  2. Åh jösses det där såg himla gott ut!!

    SvaraRadera
  3. Du borde testa brunchen på Shakespeare i Höllviken. Amerikansk touche på den, 145 kr. Söndagar 12-15.

    SvaraRadera
  4. Hm, har inte cafét på Kungsgatan med samma namn brunch samt det som ligger på kronborgsvägen???
    Vill minns det men lovar inget...
    Besökte Vellingeblomman i veckan och alltid lika uppskattat av barnen och nu var det mindre folk vilket uppskattades av mig ;)
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  5. Kan vara ett alternativ men samtidigt kostar Vellingeblommans blommor därefter ;-)Rapportera gärna hur det var!

    SvaraRadera
  6. Testa frukostbuffen på Vismarslövs Café & Bagarstuga! Inte jättestort utbud men supergott bröd med pålägg och deras kakbuffe går inte av för hackor! Sist jag var där kostade det 65:-, http://www.vismarlovsvob.se/?page_id=2298

    SvaraRadera
  7. Det e ju helt sjukt att jag inte vet detta! Får ta o prova det nästa helg... Jenny gillade det ju! Ska ringa morsan o skälla lite, utbudet i den här byn e ju inte det smarrigaste när vi pratar mat...
    Kram Maria L

    SvaraRadera