fredag 15 oktober 2010

Viva Las Vegas!

Yes! Lillans första utlandsresa går till the City of Sin, Las Vegas!
Snacka om att sätta ribban högt Henrik...
Vi åker nästa måndag och är borta 8 nätter. Wiiiiih! Ingen behöver det här mer än vi.
Vi ska verkligen ha kul, umgås som en familj och äta och dricka gott!
Kan det bli bättre?

Okej att Vegas inte är ett resemål för bebisar men det blir vad man gör det till och vi är inte precis Kanarieöarna-typerna så det är bara bra hon lär sig. Denna lillskrutta kommer ha många spännande stämplar i sitt pass vill jag lova. När hon var 26 veckor gammal i min mage var hon ju i Tokyo. Dit måste hon ju såklart utanför min mage också ;-)

Nu ska jag surfa shopping, babyshopping that is!

3 kommentarer:

  1. ååå, vad roligt. Hoppas ni får en helt underbar resa. kram

    SvaraRadera
  2. Gud va roligt att åka till Las Vegas med lillan!!!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande med Las Vegas - Var själv där för 8 år sen med min pappa och det var helt fantastiskt där :)

    SvaraRadera