fredag 1 oktober 2010

Lika som bär

 
                                         Vendela                                 Keila

Vendela och Keila är rätt lika tycker jag. Och ofta ser jag någon min eller något i Keilas ansikte som påminner mig om Vendela. Det är ju inte så konstigt i och för sig, deras mammor är ju systrar och ganska lika dem med.
Jag tycker det är så gulligt att se. Att våra gener gå vidare till våra små tjejer...
På de här bilderna tycker jag dem är jättelika. Det är något med ögonen...
Vad tycker ni?

5 kommentarer:

  1. jag tycker ögonen och näsan :)

    SvaraRadera
  2. Tack, hehe. Jag har varit velig och bytt blogg många ggr sen jag blev gravid.. så finns inte mycket att läsa än, men det kommer ;) Jag har nog själv följt din blogg sen i julas.. Kram på er.

    SvaraRadera
  3. Tycker de är lika på de socka sinderna, också!!! Hihi.

    Skämt å sido, bra gener, som sagt ;-)

    SvaraRadera
  4. Tycker också de är lika , de små dockorna!!

    och tycker era söndags planer låter mycket trevliga ;)
    happy fredag och kram på er

    SvaraRadera