fredag 29 oktober 2010

Bella Bellagio

Igår gick vi en runda på "Stripen" och tittade på alla gigantiska hotell.
Mitt favorithotell är Bellagio. Jag älskar vattenspelet som dem kör varje halvtimme.
Det är helt fantastiskt att stå och titta på. Alla som sett Oceans Eleven minns väl när George Clooney och Brad Pitt står nöjt och tittar ut över fontänen i sista scenen. Jag hoppas jag stod på exakt samma ställe som Brad... Det kändes så i alla fall. Det spratt till i... Haha! Nä nu skojar jag.

Eftermiddagen och kvällen har spenderats på köpcentra efter köpcentra. Cornelia har gått loss på Forever 21 och jag har till min stora sorg "växt ifrån" affären. Den är inte riktigt min stil mer...
Har jag börjat bli gammal?

Nu kör vi, efter middag på KFC, en hotellkväll med lite vitt vin och en film i sängen.
Keila sover gott i sin amerikanska "crib" som Henrik förresten lätt kunnat få plats i, rak lång!
Den är gigantisk och Keila försvinner liksom i den. Imorse lutade jag mig över från min säng och tänkte:
"Var fan är ungen?"
Men jodå, hon låg där så sött bland filtar och snuttefiltar.

Nu avslutar vi denna torsdagskväll och ni börjar antagligen så smått att vakna till en fredag...

Mom and dad...

Keila ska också titta på vattenspelet.


Waaaooow...


3 kommentarer:

  1. så fina bilder du lägger upp. Å Keila är så otroligt söt. En riktig liten docka. Fortsätt njut av semestern. massa kramar

    SvaraRadera
  2. vilken sötnos hon är lilla keila.

    när jag var i las vegas 2002 så stod jag vid den där fontänen och inväntade att pappa skulle komma med bilen och hämta upp mig. 3 föreställningar fick jag se innan han kom, han hittade in bilen bland den stora parkeringen :D

    SvaraRadera
  3. Kan ni komma hem nu? det är inget kul utan er oxå saknar jag lillskroouuttan! <3 På måndag ska jag på arbetsinterjuv wiiihooo! :D Ha det så mysigt! Puss Olle

    SvaraRadera