tisdag 26 oktober 2010

Welcome to Vegas!

Ääääntligen landade vi på McCarran International Airport efter nästan ett dygns resande. Och Keila sa inte ett pip på hela flygresan. Amerikan efter amerikan berömde henne och sa att det inte var klokt att dem inte hört henne en enda gång. Sådär, enough with the bragging!
Vi flög tidigt måndag morgon till New York (8h) för ett tvåtimmarsstopp och sedan vidare mot Las Vegas (5h). När vi landade i Las Vegas var klockan midnatt hemma och Keila var jättetrött. Jag badade henne medans Henrik åkte och hämtade Keilas nya vagn. Sedan la vi Keila i vagnen och gick ut för lite mat. Vi käkade asiatiskt, tog ett glas vin och njöt av att semester äntligen börjat!

Därefter åkte vi till hotellet, som förresten är helt fantastiskt, och sov gott. Nu är det tisdag förmiddag och vi ska äta frukost på MGM Grand och därefter tänkte vi sola lite vid poolen. Jag har redan sett ett Forever 21 och tror att det kommer bli en del shopping i eftermiddag...

Gröt på Newark Int. Airport.

Busar med pappa!

Nanny Cornelia gör läxor och Henrik och Keila hjälper till.

När är vi framme?

Liten bebis i stor säng.
Nu ska vi njuta!

Återkommer senare i eftermiddag mamma och Yoko ;-)

6 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Det låter underbart tycker jag o jag visste att Keila skulle charma alla. Njut nu livet o hälsa så gott till Henrik, Cornelia o pussa Keila från mig.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. oo SÅ underbart!! njut njut njut.. Jag vill också.. Så duktig bebis ni har också!! ha nu en underbar resa!! kramkram

    SvaraRadera
  3. Fy fan vad jag e avis nu, men ni får helt enkelt njuta för mig med!!
    duktig Keila var, brukar hon ju iof vara men ändå ;)

    puss o kram

    SvaraRadera
  4. Ååh, så härligt med semester=D
    Å jag måste säga att sista bilden på Keila då hon sitter i sin säng e helt bedårande söt!!

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Jag undrar vad det är för vagn ni köpte till resan? Och om du kan rekommmendera den?
    Också nyfiken på hur det var att tidsomställa lillan?

    /Nyfiken:-)

    SvaraRadera