lördag 16 oktober 2010

Så kan en dag vara

I onsdags träffade jag upp mamma och mormor. Vi skulle fixa mormors frisyr, visst blev hon fin?
Därefter begav vi oss till Hallon Cafét utanför Vellinge och åt varsin förbannat god och varm hallonmuffin i på varsin stubbe i den svala höstluften. Vi slog också till på varsin "Hemmagjord Olivolja" från Österlen.
Fyra generationer och riktig kvalitetstid. Synd vi inte tog en bild på oss alla fyra...

Min mamma och min mormor med Keila.

Efter mysturen for vi ner till Trelleborg och hämtade moster älsklings gos på dagis. OM hon blev glad när vi kom. Jisses!!! Det är helt underbart att få ett sådant bemötande varje gång man träffar den ungen. Hon blir så till sig i trasorna att hon inte vet var hon ska bli av. Söta unge.

Precis som vi brukar provade vi alla mössor på hela Valen.
Mycket roligt, det där...

När vi kom hem till "mormor och morfar" läste vi bok och mös i soffan.
Vendela och jag.
Bra bok om djur.
Sen kom Alex och hon hade med sig en dockvagn till Vendela.
Och vem skulle åka? Jo Keila, såååklaaaart!
Håll i dig Keikei!

2 kommentarer:

  1. Men så söta, lilla dockan, hihi!! Hur ser veckan ut? vi ska till hbg på onsdag sen åker vi till Mads föräldrar tors och stannar några dagar!! kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej Danni och Keila!

    Javisst minns jag dig och lilla frallan :) Det känns som igår man skrev på forumet och pratade om sin graviditet och ett tu tre så är bebisarna ett halvår gammla... Helt galet! Hur går det annars i er lägenhet för visst är den relativt ny om jag inte minns helt fel :)? Om Jungeln är såld, vad glider Keila runt i för vagn nu då?

    Kramar fr Charlie och Vanessa!

    SvaraRadera