lördag 9 oktober 2010

Fredagsdrink

Igår firade vi lillasyster Cornelia, som blev fjortis på riktigt. Det blev god mat på restaurang och mys hos mamma och pappa. Därefter lockade vi, jag och Henrik, med oss födelsedagsbarnet hem till oss där hon satt barnvakt medans Keila sov gott så att vi kunde gå ut och ta en drink. Det var väldigt efterlängtat och vi behövde verkligen en liten stund för oss själva. Vi hade så roligt! Det blev först en drink hos Salle på Steakhouse och sen gick vi in på Koi och drack en drink där. På vägen hem syndade vi på MAX och köpte med hamburgare till nannyn.
Idag är jag väldigt trött, Keila vaknade vi nio men jag hade gärna sovit vidare till minst tolv men är man mamma så är man. Och det är bara att gå upp och leka!
Keila och jag lekte i babygymmet när Henrik kom ut och kröp upp brevid oss. Vid elva gick vi in i sängen och sov en timme till och nu är de andra och handlar lunch medans jag och Keila väntar hemma.
Idag skulle jag kunna äta en hel Mc Donalds-restaurang...





Nu ska vi mysa lite framför tvn innan jag tar tag i städningen på allvar. Ikväll kommer det hit fina tjejkompisar på vin och mys. Det ska snackas, dansas och sminkas. Bäst av allt är att Keila kan vara med tills hon somnar. Man kan inte vara för ung för att börja med riktiga tjejträffar, inte sant?

2 kommentarer:

  1. Ska hoppa in i duschen nu sen kommer jag å myser med er!!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Hello!
    Underbart söt, är hon, lilla Keila.
    Skönt att ni kunde gå ut o ha lite kvalitetstid. Hälsa så gott till Henrik o pussa Keila. Vi syns imorgon.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera