tisdag 12 oktober 2010

Till Salu!

När vi var i Tokyo i januari (då var jag gravid i vecka 26), så köpte vi massor av kläder och annat smått och gott till vår lilla tjej. Tyvärr har det visat sig att vissa grejor inte passar henne så nu tänkte jag sälja lite här på bloggen. Först ut ikväll är två små överaller/åkpåse. Den kostade 400 kr och jag säljer nu för 150 kr/st inklusive frakt. Det är som sagt aldrig använt.
Båda överallerna är i cirka strl 62-68. Är ni intresserade så maila på danielladahl@hotmail.com

 Lila, som åkpåse.

 Muffar till händerna


Som overall.

 Vit

Först till kvarn...
Imorgon lägger jag in mer.

4 kommentarer:

  1. Amen åh, varför är Ellen inte storlek 62/68, hade köpt dem direkt! jag måste helt enkelt åka till japan, så e det bara!!

    Ja imorrn så jäklar, har svärmos kontokort med mig, perfekt ;)

    måste hinna med en dejt innan ni åker på er trip!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag måste också sluta handla en massa. Har ju ett hus som ska inredas snart, och Elias byrå är ändå proppfull! Men man tycker alltid man hittar nåt fint, eller nåt han "behöver". Suck. Jag ska också sluta handla! Tack för inspirationen! :)

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad fina!!! Synd att dom växer så fort....

    Kram

    SvaraRadera
  4. Guuud vad fina, om jag vetat hur nästa vinter ser ut hade jag köpt en DIREKT!! ;)

    www.halajna.blogg.se

    SvaraRadera