lördag 30 oktober 2010

Raffe Larsson-shopping

I tisdags åkte vi direkt till Premium Outlets här i Vegas och jag gick så klart loss inne på Ralph Lauren Baby.
Allt är så fantastiskt sött oh preppy där inne just nu.
Och håll med mig om att jag inte alls shoppar lika mycket rosa till Keila som hennes pappa gör. Så det så!!!
Jag längtar till julen då Keila ska sitta i sin nya vagn med de rödstickade accessoarerna och titta på den vita snön. Men först tillbringar vi några fler soldagar här  i öknen innan vi åker hem till regn och rusk.
Och ikväll ska jag inte somna ifrån vår dejt-night som jag gjorde igårkväll (somnade 20.00 vår tid).
Stackars Henrik trodde vi skulle gå ut och äta på tu man hand och därefter dricka drinkar och spela.
Idag är jag laddad, nu ska vi till ett enormt Fashion Mall, som har  Ralph Lauren...
Det blir nog en dyr dag...
Här är några av godbitarna jag fick med hem i tisdags...

Röd kofta och matchande vantar och mössa.

Stickad klänning med en häst och hästgård på. Jag tycker den är så söt.

Julklänning. Stickad överdel och nederdel i ull.

Supersöt skjortklänning till sommaren, med stor rosett bak. 

Den här klänningen valde Henrik till Keila.
Den ska hon ha på nyårsafton...

Overall i bubbelgumsrosa (det enda rosa vi fick med hem ;-)

Julklänning till mormors och mitt glöggmingel!

Stickat set till overallen.

Nu gnäller dem på mig att jag ska göra mig färdig...
Så det är väl bäst så att inte banken stänger pga dåligt humör eller nåt ;-)

(Lisa, ditt paket har kommit!).

5 kommentarer:

  1. Julklänningen och röda koftan med mössa och vantar var väldigt fina:)

    SvaraRadera
  2. Har det shoppats ngt till mosters socka sinder ännu???

    SvaraRadera
  3. Jag måste ju få skriva att Henrik verkar vara en hejjare på att handla kläder åt sin lilla prinsessa. Vilken underbart söt klänning han hade valt.
    Mysigt ni verkar ha det. Njut allt vad ni kan nu dom sista dagarna.
    Kram..

    SvaraRadera
  4. Naaaaaaw så många fina kläder! Gillade nyårsklänningen och den där fina skjortklänningen. Den stickade med hästgården var oxå bedårande! Hoppas ni njuter och har mysigt. Ses när ni kommer hem igen.

    Puss å kram

    SvaraRadera
  5. så underbart fina kläder!!!

    SvaraRadera