onsdag 20 oktober 2010

Jam Jam!

Henrik kom hem från för en stund sedan och hade maten med sig i en svart påse. Så gott!
Jag kan aldrig få nog av laxtartar och jag hoppas jag kan hitta det på en eller två ställen på semestern.
Nu har vi tänt lite ljus, tittar på tv och har precis lagt Keila för natten.
Ute snöar det... Kan ni tänka er? Snö! Blandat med regn förvisso men är det inte lite sorgligt ändå?
Är sommaren redan över? Är det dags att sätta in grillen nu?
Ja, jag vet att det har varit höst ett tag nu men jag har så svårt att acceptera att vi ska gå runt och frysa i ett halvår nu.
Jag hoppas verkligen att det är grillväder i Vegas...
Jag tyckte solen sken aaalldeles för lite denna sommar.
Nu ska jag vara lite social igen så att inte Henrik somnar. Ha en trevlig kväll.

Koi-mat en onsdagskväll är aldrig fel.
 
Jam...jam...


2 kommentarer:

  1. Åhh vad gott! Dumpade ni ärtsoppan för sushi? Kan inte aaaaalls förstå det! :-)

    Tack för innan Danni, mysigt med promenad med dig o din lilla blommiga Keila!

    Kram!

    SvaraRadera