fredag 15 oktober 2010

Kallt så in i....


När jag vaknade nu klockan nio med en snackig bebis gick vi ut fårn sovrummet och in i vardagsrummet/köket och fy bubblan vad kallt här är. Det fick bli raggsockar (Odd Molly) och varmt te i den stooora koppen. Keila fick UGG på och en kofta över pyjamasen. Vi får nog ta ett snack med någon kunnig, såhär kallt ska det ju inte vara. Då kan vi lika gärna flytta ut soffan på gatan nedanför och andas frisk luft istället...
Idag händer något väldigt, väldigt speciellt! Återkommer i eftermiddag om jag får...
Håll alla tummar och tår...

5 kommentarer:

  1. haha känner igen det där, imorse fick vi sätta på oss kofta och uggs för det var SÅ kallt utanför sovrummet, skruvade upp ellementen på högsta värme så nu är det för varmt, haha!!
    Hoppas ni får en mysig helg!! puss

    SvaraRadera
  2. Älskar koppen & dina fina Odd sockar;)

    SvaraRadera
  3. OOoooooh, jag har tänkt och tänkt och hållit tummar! Hur gick det??? Ring systeryster (på jobbmobilen, privata är död som vanligt...). Puss

    SvaraRadera
  4. Hihi, var inloggad på jobbets Youtube-konto, därav "info". Det var ju jauuuu som sk´rev innan, hehe. Kom hem till oss, vi eldar i kakelugnen varje dag, varmt och mysigt!!! Puss

    SvaraRadera
  5. Det känns verkligen att vintern står bakom hörnet, tycker mig vara frusen bara jag tittar ut genom fönstret!

    SvaraRadera