torsdag 21 oktober 2010

linnn

När jag flyttade till London för att läsa Fashion Journalism lärde jag känna en supergullig tjej som heter Linn.
Hon började samtidigt som mig sitt första år på den italienska designskolan Marangoni i London.
Nu har hon sitt eget märke som heter linnn och det är så fantastiskt! Jag är inte alls förvånad över detta för Linn var väldigt målinriktad och ambitiös och jag kommer ihåg att jag tänkte att hon säkert kommer att bli något stort.

Just nu pågår en tävling i samarbete med Ikea där Linn och hennes kollektion är med och tävlar.
Kan inte ni mina kära läsare vara små änglar och gå in och "Gilla" Linns sida?
Det hade betytt väldigt mycket för både mig och henne.

Här är länken: http://www.ikeagarderob.se/141  - skynda "Gilla"...


Linn och jag på Movida någon gång för längesedan...


Min favoritoutfit från hemsidan.
Bild lånad från www.linnn.co.uk

Lycka till Linn!



1 kommentar:

  1. Tack så mycket, älskar att laga mat!=) Åhh men ärtsoppa är allt bra gott det också;) Linn är fantastiskt duktig. En gammal vän till mig;) Hur mår ni annars? Längesedan! Vi borde träffas en dag som i pratat om läänge;) Ha en trevlig torskväll ni också! kramar

    SvaraRadera