lördag 2 oktober 2010

Godmorgon lördag

Vi har nästan precis vaknat här hemma. Jag vaknade före Keila men tog upp henne i min säng så att jag kunde ligga och lukta på henne lite. Det är så mysigt på morgonen med "jamis" och kissblöja och att ligga och titta på henne ögonfransar som nu går långt ner på kinderna. Vi halv elva gick vi upp och strax efter tassade lillmoster ut i soffan till oss och nu sitter vi här under duntäcke och fryser. När sätter dem på värmen egentligen? Här är svinkallt!
För en stund sedan la jag Keila i babygymmet och hon låg länge tyst och lekte med leksakerna, efter ett tag fann jag henne såhär...

 Var är du på väg?

 Glad skit i alla fall...
Precis som om hon förstår att hon är busig som håller på att ta sig ur gymmet.

 Påklädd och redo för dagen. Men är man hungrig och behöver
 sova en middagslur är man inte på bästa humör...

Det fixar lillmoster med lite löständer och så är
man på banan igen med skratt och glada miner!

Nu ska vi få liv i pappa Henrik som ju jobbade natt.
Inatt när han kom hem vid 5-tiden åt vi grillchips och drack Coca Cola och så berättade han om lite hemligheter för mig. What happens in Vegas, stannar tydligen inte där...
Och så lite smått och gått från Koi, dess personal, gäster och andra tokigheter.
Kvalitetstid på hög nivå. Inte förrän klockan visade halv sju imorse gick vi och la oss. Då är det väl inte mer än rätt att Keila sover till halv elva i förmiddags?
Vad har vi gjort för att förtjäna henne...?

3 kommentarer:

  1. hahahah så söt hon är när hon rymmer!

    SvaraRadera
  2. hon e sååå söt er lilla going. kram

    SvaraRadera
  3. aww sötnos, hihi man får tänka på vart man lägger dom nu, för det går fort, hihi!!
    vi ska till ullared på onsdag om du vill med? puss på er

    SvaraRadera