torsdag 14 oktober 2010

En Hönsamamma!

Min bästa Matilda har börjat blogga och jag är redan beroende av hennes roliga och mysiga blogg om allt från bebis och inredning till hennes fina man Robert och hennes underbart roliga familj. Är ni sugna på att lägga upp en ny blogg bland favoriterna så tycker jag ni ska kika in på En Hönsamammas Bekännelser.

Titti och jag "go way back", vi har gjort så mycket skit ihop. Jag tror faktiskt att hon är den jag gjort mest förbjudet med. Vissa saker vi gjort skulle kunna ge oss en stund i fängelse till och med...
Nyfikna? Det får ni nog allt vara för här avslöjas inget...
Ingen har fått mig att skratta så som Titti får, jag garvar mig fördärvad när hon är i samma rum och hade svårt att bara gå i skogen med henne häromdagen pga alla skratt.
Som tur är kan jag vända mig till henne om jag är ledsen också. Precis som det ska vara med en bästis!
Och det finaste av allt är att vi blev mammor ungefär samtidigt och gick igenom våra graviditeter samtidigt. Det har hjälpt mycket att ha en nära vän i allt detta underbara och nya som hänt.
Jag hoppas vi har många fina och roliga år framför oss tillsammans med våra män och barn.

 Vi två på förskola när vi var små.
Told you, we go waaaay baaaack!
Det var dock inte på denna tiden vi gjorde olagliga saker...

 Det var ungefär på denna tiden...

 Sådana mammor...

...sådana barn?
Det får vi verkligen inte hoppas, haha!

Titti, du är världens finaste vän.

2 kommentarer:

  1. Vad fint! Och vad roligt att fortfarande vara vän med din barndomsvän. Det är inte ofta man får behålla dom!

    SvaraRadera
  2. Meeeen guuuuuuud!! Danni, vad ska jag säga eller göra som toppar detta??

    Det var nått av det finaste! <3 <3

    Tur att vi delar allt detta och har gjort i så många år, du vet jag känner likadant gumman!

    Tack för dom fina orden. Love you!

    SvaraRadera