tisdag 5 oktober 2010

Äääääääntligen!

Nu funkar äntligen min blogg som vanligt igen och jag inser att jag har massor att ta igen.
Kära läsare är ni med mig?
Jag har skrivit mail och vänt upp och ner på en stackars blogspot.com-medarbetare liv och så har jag skapat ett nytt konto, raderat konto och ändrat lösenord och email-adresser och så nu äntligen bara sådär så funkar det att lägga in bilder igen...
Får se om det håller i sig innan jag ropar hej.
Det har som sagt hänt mycket. Jag lovar att uppdatera med lite bilder om vad ni missat ;-)
Idag skulle vi egentligen gått på sångstund i St Andreas kyrkan med Lotta och William men vi kom överens om att vi inte hann. Lotta skulle kolla på nytt kök och jag har suttit i telefon med Telenor och Försäkringskassan. Vi kom överens om att vi skulle ta en fika på stan istället och tror ni inte jag traskar ner på stan utan mobil så att Lotta och jag inte kan få tag i varandra? Så jäkla typiskt!
Nu är jag hemma igen och ger upp, kastar in handduken och stannar här... Förkylningen vägrar lämna min näsa och till min stora lycka verkar inte Keila få den. Bröstmjölk rules!

 Vi har tagit fram den fina doppresenten
från morbror Rasmus och Sophie.
En liten asiatisk docka som bara är så söt och som
Keila blir så glad av att se och börjar snacka med direkt.

"Nämen haaaallåååå..."

Tack än en gång snälla Rasmus och Sophie.
 Keila älskar sin docka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar