måndag 28 november 2011

♡ the wedding ♡

Bloggpaus i helgen? Jo men så blev det. Riktigt skönt att vara HELledig ibland ;-)

Vi var på ett helt fantastiskt romantiskt och underbart bröllop i helgen. Det är något visst med bröllop. Det känns som om det inte kan gå fel. Det har inga jag varit på gjort i alla fall.

Pontus fick sin Lisa i en fantastiskt vacker kyrka i Trollenäs. Marshaller kantade sedan den stenbelagda trappan ner mot slottet där vi åt god middag och lyssnade på härliga tal. Vinterbröllop är så himla romantiskt! 
Halv tre gick busslasset hem med de flesta gäster och jag hade så ont i fötterna av Louboutin'sen men vad gör väl det för vi hade så himla roligt. Till och med Henrik dansade! Fast han säger att han inte minns det. Men jag har mental pictures när han står mitt på dansgolvet och hoppar till Robbie Williams Feel.
Just sayin'...

Henrik och THE guys...

Brudföljet på väg in...


Nygifta!!!

Henrik och jag på slottet.




Josephine och Max

Zimzim

Jag och Hin.


Daniel (bestman) gästspelade med bandet!



Tusen tack Pontus och Lisa för att vi fick vara med och fira er fantastiska dag. 
All lycka till er och lille Matteo, (ja och tvillingarna som kommer om ett år eller så ;-)

3 kommentarer:

  1. Plus i kanten för den svenska, jämställda traditionen att man och kvinna går in i kyrkn och äktenskapet hand i hand (dvs. att kvinnan inte, på amerikanskt vis, förs fram som slaktoffer av sin pappa, blä - borde förbjudas). OBS OBS mina TANKAR och TYCKANDE!!!

    Affe

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt :-)
    Riktigt drömbröllop!

    SvaraRadera