torsdag 2 augusti 2012

Vet inte...

De här jeansen stod jag och höll i på Zara men jag tvekade lite eftersom att det enda jag tyckte var sött var tygskärpet i midjan och så störde jag mig på det mörka partiet på ena benet...
Vilket i-landsproblem va?
Jag tänkte att jag kan köpa ett par andra söta byxor utan mörka "patches" och knyta i ett rosa band.
Tex, det från HTKAF-klänningen.
Bra va Henke! Där sparade du 300 spänn!
Zara har fått in höstkollektionen på hemsidan...


Sen vet jag inte vilka av de här två bootsen som jag ska önska mig i.....(är det morsdag snart igen!?).
Den vänstra är bredare i skaftet och har dragkedja bak och är en nyare modell...
Åh så svårt!

Känner mig fruktansvärt ytlig idag.
Vill ha, vill ha, vill ha.
Men det är bara för att vi ska spara till...

Spännande va?!



Bilderna har jag lånat från Zara.com och Brandos.se

6 kommentarer:

  1. Ibland är det sååå skönt att vara lite ytlig och det är såå roligt att shoppa loss :) Tycker nog höger känga var snyggast. Har du kollat in höstnytt på oiidesign? Så fina kläder till små flickor, kolla NoaNoas kollektion!

    SvaraRadera
  2. Jävlar vad snygg du är kvinna!
    Förresten, kan du tipsa om en bra restaurang i Malmö? Iinte sushi eller annan avancerad mat :) har en krisen make :) kram!

    SvaraRadera
  3. Jäklars vad snygg du är kvinna!
    Förresten, kan du rekommendera en bra restaurang i Malmö? Ingen avancerad mat då min kära make är en kräsen en :)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  4. ....till Miami kanske!!?? :)

    SvaraRadera
  5. ...bröllop? eller resa? :D Både och kanske? Tss.
    Jag gillar bootsen till vänster bättre, vet eg varför ögat fastnar bara lite extra på dem. Och det är ok att var ytlig ibland, det är nog de flesta.
    Kram M

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)
    Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått någon liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du förstår att jag bara försöker sprida den viktiga info jag bär på:)

    SvaraRadera