onsdag 30 april 2014

Keila 4 år

För ganska så exakt fyra år sedan blev jag mamma. Livet tog en vändning jag aldrig kunnat föreställa mig och har sedan dess varit mycket ljuvligare och vackrare.

Jag glömmer aldrig dagen vi fick reda på att hon låg i min mage, inte visste vi att det skulle bli en flicka med stora bruna ögon precis som pappa, att hon skulle vara sur som en ättika på morgnarna, envis som en åsna men också rolig som en gammal gumma, förståndig och smart och en fantastisk vän och kamrat. Mjuka, lilla, vackra Keilan vår. Idag är det din dag.

Som vanligt vaknade hon inte när Henrik och jag sjöng... Tre sånger fickbok sjunga, den ena högre än den andra.

Etiennes första firande av storasyster.

"Ett berg av paketer, fast inte så stort berg som ända till Malmö..."

När vi kom ner hade Tingeling lämnat ett brev till Keila och i det stod det att hon skulle följa bandet sommar knutet på hennes stol och i andra ändan fanns något som båda skulle få nytta av...

Det var mycket spännande....

Ett dockhus som Tingeling kan bo i!
Lyckan är total. Nu ska vi förbereda kvöllens kalas för vår stora fyraåring.

Jag har en fyraåring...
Herregud!

4 kommentarer:

  1. Grattis båda! Alla 4:a fortsätt må:)

    SvaraRadera
  2. Om du har skrivkramp men ändå vill skriva vore en Tokyoguide från dig mycket trevligt. Åker dit i höst och det vore kul med tips från en bra bloggare /Lina

    SvaraRadera
  3. Hejsan, undrar vart du har köpt det fina dockhuset till Keila? Vill köpa ett likadant till min dotter som fyller år nästa vecka 😊 kram

    SvaraRadera