måndag 13 februari 2012

Sommar...

Gud vad jag längtar efter sommaren  idag. Jag längtar efter att kunna packa in unge och picknik och åka till stranden eller parken... Jag längtar efter sommarklänningar och ljusa, ljumna kvällar och nätter.
Jag längtar efter grill och rosévin och brunbrända ansikten...

Jag längtar så mycket efter sommaren att jag funderar på att tjuvstarta med att åka och träffa den i typ Thailand, Miami eller kanske i Karibien?... Allt beror på en liten, liten grej som jag förhoppningsvis snart får berätta om...

Keila, min fina sommarkyssta tjej.
Brunbränd och blond.



Keila har säkert 100-talet små klänningar som bara hänger och väntar på värmen...

Du är en fantastisk liten människa och jag älskar dig ända in i hjärteroten...

Kom snart sommar, du är så efterlängtad.

7 kommentarer:

  1. Du är inte ensam... Jag längtar ihjäl mig efter värmen. Livet är så mycket roligare, enklare då:-)) För att härda ut skitvintern bokade vi en resa(iofs inte förrän i maj) som jag ser sjukt mycket fram emot!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Åh ja sommaren kom!! Här längtar vi och fantiserar oss bort till varma sommarkvällar med vin, grill och fräknar:)

    SvaraRadera
  3. Längtar ännu mer nu efter dina bilder och när jag läste..... Gud så mysigt ja med lite strand häng och picknick , och lilla Andrea.

    Hur gammal är Keila på dom bilderna ?? Försöker tänka hur stor Andrea kommer vara i sommar!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Åh jag längtar jag med. Hoppas det blir ett möte med sommaren för er. hade gärna åkt ag med.
    Sv: Helt sant, man är väl så gammal som man känner sig ;)

    SvaraRadera
  5. Åhhhh jag lääääängtaaaar också!!! =)
    Underbara fina lilla Keila! Sötnos!
    Åh så spännande! Hoppas ni kan komma iväg så jag får se lite fina bilder och drömma mig bort jag med ;)
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  6. Häääärligt! Här längtas det också för fullt! :)

    SvaraRadera
  7. Va skönt att det förmodligen inte bara är jag som kommer spilla rosevin och jordgubbar på min dotters klänning med flit i sommar bara för att hinna använda dom alla som hänger där i gareroben och bara väntar på sommaren :-)

    SvaraRadera