onsdag 22 februari 2012

The letter

Jag väntar på ett brev. Och det fanns inte i dagens post iheller. Jag blir galen av nyfikenhet.
Kom nu lilla brev...

Jag vet var solen är. I Bologna där jag tillbringade en del av eftermiddagen. Min Gud vad härligt det var att blunda och känna solen och VÄRMEN mot kinderna och pannan. Åh vad jag längtar efter värmen.
När vi öppnade flygplanstrappan måste vi sett ut som vampyrer eller nåt. Vinterbleka och skygga för solljus. Jag var tvungen att hålla upp handen framför ögonen för solen kändes så nära , så nära.

Henrik ser Champions League och jag surar för att jag inte får se BB. Men det gör väl inget antar jag, vår bekant syns eller hörs knappt. Vad hände med honom liksom? Jag tror inte han trivs.
Men konstigt, vilka pandor där är inne. Var har de hittat brudarna?!

'Naaatt, som Keila säger.

39 graders feber för tredje dagen i rad nu.
Och förkylningen från helvetet.
Det blir inget dagis imorgon iheller.

3 kommentarer:

  1. Naaatt till er också, stackars lilla tullan.
    Skönt att hon har bra aptit, trots att hon är sjuk.
    Hoppas det går över fort, pussa henne från mig och hälsa Henrik så gott.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. De har verkligen försökt sig på att hitta ytterligheter. Stenkastar vegan vs blond idiot som är så uppenbart ute för att provocera att det inte ens blir provocerande...

    SvaraRadera
  3. Jag är tvärtemot glad att ingen vill se BB. Förutom makens tös då men hon går hem till mamma 700 meter bort och kollar där :P

    SvaraRadera