söndag 12 februari 2012

Nej nej...

Jag är inte gravid. Det är ingen i min närmsta krets i heller just nu. (Vad jag vet ;-)
Så nu kan vi väl lägga graviditeter bakom oss? Den här mamman ska njuta av sin lilla tjej hela sommaren. Ja och massor av rosévin med färska jordgubbar i. Jag har inte bråttom, okej?


Det här handlar om helt andra roliga grejor och när jag känner för det så skriver jag om det här.
Men lite kul är det ändå hur telefonen plingade till igår med nyfikna vänner...

I år fyller jag 30! Jag tycker det är så gammalt, haha! Jag lämnar "the twenties" bakom mig. Jag har alltid tyckt att jag varit så ung, eftersom jag haft mycket äldre vänner och mina pojkvänner har varit ganska mycket äldre. Men nu känner jag att jag hunnit ifatt. När jag var tjugo längtade jag till trettio eftersom att jag då kanske skulle bli sedd som vuxen och inte som en "ung snärta"

Jag skulle kunna tänka mig att stanna tiden nu. 
Det är en härlig tid i livet, trots förluster av fina människor och fruktansvärda sjukdomar.
Men Keila är ju här nu och hon sjunger just nu för "Tony och Anki" (Tommy och Annika) här brevid.

Älskade Keila...
Vi lever här och nu

3 kommentarer:

  1. Blir också trettio i år. Vet inte riktigt vad jag tycker om det :) Sedan jag hittade din blogg för ett bra tag sedan så har jag tyckt att jag känt igen dig någonstans ifrån. Kanske inbillning men känner att jag måste fråga. Har du alltid bott i Malmö då du bott i Sverige?

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har blivit en läsare till din blogg, älskar att ha något att göra när mina lärare är lite sega. Vilken tur att min lur har internet. Det är kul att läsa dina inlägg.

    Och kul ska det bli nu när du blir 30 jag ser fram emot det. Kram kram
    Din vän
    Natalie Burko

    SvaraRadera
  3. Shit jag fyller 40 och jag fattar inte hur det gick till

    SvaraRadera