söndag 5 februari 2012

På väg...

Sitter på Öresundståget som ska ta mig till Köpenhamn. Checkar in 15, ska flyga till Brysselkål och sen en kort natt i Göteborg. Jag är hemma innan Keila går till dagis imorgon.

Men söndagar måste vara veckans tråkigaste dag att arbeta på.
Henrik och Keila ska äta japansk söndagsmiddag hos Henriks föräldrar. Jag är inte alls avundsjuk. Nääädå!

Dagens frukost, lunch och middag. Berry bomb och räkor & avacadosallad från Salads and Smoothies.

Det var inte tänkt att det skulle bli alla tre målen men jag åt ingen frukost och lunchen städade jag bort och middagen missar jag för att jag helt enkelt inte hinner mellan kvällens flygningar.
Det blir kanske en sandwich från Joe innan vi tar av mot Gbg.

Vad gör ni denna söndag?

1 kommentar:

  1. Vi åkte skridskor, fikade inne i stan och planerade renovering, längtar!
    Jag jobbar nästan aldrig söndagar, tycker det är ok med kvällar och t o m lördagar men inte söndagar. Då vill jag vara med min man.

    SvaraRadera