onsdag 8 februari 2012

Ljunghusen

Idag klädde vi oss varmt och for ner till Ljunghusen för utomhuslek med Lotta och William.
När barnen skulle sova middag (William somnade men inte Keila) så åt Lotta och jag lunch.
Lotta är den jag känner som lagar nyttigast och godast mat och får det att se så jäkla enkelt ut.
Idag bjöd hon på hemmagjord pizza på libanesiska tunnbröd med salami och mozzarella och en god sallad till.

Tyvärr tog jag inte en enda bild under dagen eftersom att iPhonen är full. Därför ska jag tömma den nu...

Vi började dagen med att möblera om i Villa Villekulla...

Trädet får inte plats på nedanvåningen. Bara så att ni vet...

Nya blommor från Buketten på Mobilia.

Skålarna köpte vi på Insight i Skanör.

Snart får jag laxtartar serverat här i soffan.
Jag svälter snart....
Skynda Dig H!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar